Ane Habis Berantam Barusan! Lawan Ane Pingsan Kena Jotosan Ane! Mati Gak Yah?
25 November 2014, 08:37 PM
Jadi gini sob! Ane kan lagi pusing (mumet) trus ane duduk lah di dpan lapangan bola dkat rumah sob.smbil telponan ama cewe ane..eh ada orang pententengan (Sok keraz) ngelayasin ane (mata nya macem gak soor/gak suka) panggil aja PUKI ,,dia maho,tapi gayanya selangit..suka malakin orang juga sih .yaudah ane bilang "mata lah lae" eeh dia malah jawab "knp k*nt*l gak sor kau?" Wah langsung emosi saya meledak ledak ane jawab " Gak njink! Udh keras nya batok kepala kau tuh pep*k?" Ane diliatin banyak org sob.trus ane ajakin berantem tuh si puki.ane diam sejenak menunggu dia mukul ane,setelah itu dia langsung menjotoz muka ane.
Trus saya tangkis dengan benar tapi kepala saya tetap kena Jotosan mentah. Trus saya coba trik yang lain , saya pukul tepat di mata kakinya...........emang sih dia tumbang. Trus saya coba ulurkan tangan yang kaya di filem filem tuh eh dia malah balik mukulin saya..trus saya hantam lagi sampai tumbang...trus saya ludahi wajahnya.... eh dia malah ngeludah balik mana ada dahaknya lagi.ya saya hajar lagi sampai tepar, trus kebetulan saya kebelet pipis ,saya mau kencingi dia, eh tiba" dia horni trus saya di berikan servisan mantap. Dan emutannya kuat banget. Sampe jembut saya rontok semua,waah ane tambah emosi ane jotosin muka nya berkali kali.tpi emutannya gak dilepas juga.Stelah moncroooott saya langsung lemas dan dia pingsan... Saya tinggalkan dengan kondisi tak sadarkan diri . Itulah cerita pertarungan saya  
Answer
Votes: 5

wahh seru banget tuh perkelahiannya..
Meta Analysis
A long question mainly dealing with Jotosan, Stelah, Itulah,. and the tone of the question is very decisive. The question isn't very well explained, but well formed.
The answer is short and a bit shallow. and the tone is tentative. The answer isn't very clear, but quite easy to comprehend.
Ask your question

About CCEverybody
Our system crawl the web to find the best answers for questions about health related topics (Diet, Diseases & Conditions, Alternative Medicine etc.)

Important
The opinions expressed in CCEverybody Communities are solely those of the User, who may or may not have medical or scientific training. These opinions do not represent the opinions of CCEverybody. Communities are not reviewed by a CCEverybody physician or any member of the CCEverybody editorial staff for accuracy, balance, objectivity, or any other reason. Some of these opinions may contain information about treatments or uses of drug products that have not been approved by the U.S. Food and Drug Administration. CCEverybody does not endorse any specific product, service or treatment.

Do not consider Communities as medical advice. Never delay or disregard seeking professional medical advice from your doctor or other qualified healthcare provider because of something you have read on CCEverybody. You should always speak with your doctor before you start, stop, or change any prescribed part of your care plan or treatment. CCEverybody understands that reading individual, real-life experiences can be a helpful resource, but it is never a substitute for professional medical advice, diagnosis, or treatment from a qualified health care provider. If you think you may have a medical emergency, call your doctor or dial 911 immediately.